Merveio14 momykids kızım tam 6 aylıkken ilk regl oldum. Sonrasındaki 3 renglim 36- 40 günde bir devam ediyor Emziriyorsanız normal. Doktorum 1 yıla kadarı normal demişti
mormilena momykids bende sezeryan oldum 6 buçuk ay sonra regli oldum. Bayada alışmıştım aslında olmamaya🤣normal 1 yil olmayan var. Rabbim sağlık sıhhat versin biz kadınlara 🌺🌺
Hmsltnkskn momykids kırkından sonra oldum üç gün. Sonra 4 buçuk ay olmadım geçen hafta oldum .ikinci adetimi emzirdigimkz için düzene girmezmis doğum doktoruna sormuştum
momykids mormilena ya aslında olmamak rahat geliyor bana şimdi bi başlasa bir yerde denk gelse zamansız uğraş öyle zaten ağrısı desen çekilmiyor dünya varmışta işte olmakta sağlık açısından iyi😂 1 yılı tamamlayana kadar bekliyimde devam edersem böyle doktora giderim o zaman🤭
mormilena momykids bende sevmiştim hatta unutmustim .taaki sancılar kapıyı çalana kadar.hatta yok ya diyordum bu sancılar regli sancisu değil o kadar ki beklemiyordim🤣🤣🤣🤣