8+21 bebeğim. Henüz dişimiz yok. Kaşınmaları arttı galiba parmaklar sürekli ağızda. Ne bulursa direk ısırıyor. Salya var ama fazla yok. Gece uykuları çok güzeldi 11.30-12 gibi uyurdu sabah 10-10.30 da kalkardı. 3 gündür uykuya direniyor kendini geri atoypr sallarken kalkıp oturuyor. Uykudan ne yapacağını şaşırıyor ama karnı kurt dolu gibi bi dk durmuyor. Zar zor uyutsak bile sürekli ağlayarak uyanıyor. Dün gece 1 de uyudu 3 de kalktı sabah 6 da uyudu. Bugün yine zor şer 1 saat önce uyuttuk. Ayaktan indirince beşiğine koyunca direk uyanıyor. İştahımız yoktu yeni yeni düzelmişti şimdi hepten gitti. Akşama kadar bişey yemiyor. 2-3 kaşık zorla koyuyorum ağzına. Suyu lıkır lıkır içiyor içi yanmış gibi. Atak mı diş mi anlayamadım. Bilen birileri yardımcı olur mu kafayı yemek üzereyim 😬