Aisel Merhaba guzel annelerim. 9aylik bebegim 30 aralik 39 derece atesi oldu. Sandim ki, ust disleri cikiyor. Sonra kirmizi kirmizi lekeler olustu. Bu sureci nasil gecirdiniz?
Oglusum5357 Aisel bazen ateş sonrası vücut dökebılıyor öyle ama tabi görmeden bılemeyız sağlık ocağına götürmek ıyı olur