Anneoldum35 Kendı kendıne parmak gıdalar verdım ,sıvı seylerı hep kendım yedırdım ,1yasında artık kendısı ilerde yıyebılsın istıyorum,tecrubelı anneler nasıl bır yol ızledınız?
fadikada Anneoldum35 ek gıdaya başladığım gün verdim 😂 tutabildiğinden değil genelde diş kaşıyıcı olarak kullandı ama her öğününde koydum birlikte sofraya oturduk hep zamanla gözlemleyerek ve motor becerileri geliştiği anda döke saça ağzına götürdü 😂 şimdi 26 aylık çok güzel kullanır çatal kaşık. Ve çorbaları hariç hep kendisinin yemesine müsaade ettim döke saça yedi ( bende aralarda destekledim tabiki karnı doysun diye ☺️) misafirlikte veya dışarda zor oluyor benim için ama uzun zamandır kesinlikle izin vermiyor mesela benim yedirmeme
Asyaveannesi04 Anneoldum35 1 ysşında eline uygun küçük çatal, kaşık verdim doddle marka diye geçiyor 2 yaşında çorba hariç kendisi yiyor
hndathn Anneoldum35 7 aylıkken. Çünkü kızım ek gıdayı elle ya da benim beslememle yemiyordu doktoruna 1 aydır bir arpa boyu yol gidemedik dediğimde kimi bebekler erken olgunlaşır git ona uygun çatal kaşık al eline ver dedi aldım verdim döktü saçti oynadı 1 ay içinde kavradı ne olduğunu ona da kaşık verdim bir yandan da kendim yedirdim ama en çok kendi kendine yapmak istediği için çok desteklemedim 1.5 yaşına geldiğinde gayet düzgün şekilde çatal kaşık kullanabiliyordu kizim
Anneoldum35 fadikada bi suredir bende o sekılde kasık verıyorum ama corba koymadım onune.corbayı ne zaman koysam dıye dusunuyorum cok ıstahsız bu ara 1yasla yemege ıstahı kapandı sankı
Anneoldum35 hndathn catal vermeye baslayayım bende en ıyısı,kadıgı verıyorumbama kasıkla tencek gıda vermıyorum,mesela sulu seylerı ne zaman koydunuz önune