Yaaa aynı durum bizde de var bugün konuştuk hatta. 😁 Bazen sıçradığında kafama geliyor eli . Bı kere uyandırdım ne oldu dedm ne ne olmuş dedi 😂🙊 dedim sıçradın kafama deydi elin yüksekten düşüyordum dedi.
Küçükkende sürekli dama çıkıp atlarmis ya da merdivenden atlarmis ya da kapıya tırmanıp atarmis kendisini onun etkiside olabilir ☺️😂