Hanımlar iyi geceler. 40 günlük bebeğim var. Anne sütüyle besleniyor. Bugün sapğgöğsümün sağ tarafında sertlik ve ağrıyla uyandım. Sabahtan beri geçmedi. Bebeği emzirmeme elimle masaj yapmama rağmen. Sıcak uygulama, sıcak duş hepsini yaptım. Çok ağrılı ve sıkıntılı bir süreç. İlk bebeğim de yoğun bakımdayken yaşamıştım. Saydığım yöntemlerle geçirmiştim ama biraz çektiriyor malesef. Acile dahi gitmiştim. Bu durumu yaşayanlar varsa çözüm önerileriniz çok memnun olurum🥺