Dilekkk099 bsst geçen sene oğlum 1 yaşında falandı yaşadık çok şükür atlattı korkmayın ilaçları kullanın
Asyaveannesi04 bsst çok geçmiş olsun bizde atlattık ilaçlar ve bol illikli kemik sulu çorbalar yapın, meyve takviyesi yapın bol bol🙏🏻
bsst Asyaveannesi04 herşeyi yapıyorum ama asla bişey yemiyor sadece mama içiyo çok zor ve yıpratıcı bi dönemmiş ilk defa bu kadar hasta
Efy bsst 2 yaşında yeğenim atlattı geçen ay aynı şekilde sadece mama içiyordu ilacını kullandı toparladı 3 günde