Merhaba arkadaşlar
Bebeğim her su içtiğinde ya da şurup mutlaka genzine kaçıyor özellikle son dönemde rahatsız ve çok şurup içti haliyle çok genzine kaçtı ve şuan çok hırırtılı öksürüyor bu kendiliğinden çıkar mı balgam olarqk falan yoksa doktora götürmeli miyim bunun için de 🤦🏼♀️