Arkdaşlar oğlum 2 yaşında doğduğundan beri ayak küçük parmağındaki tırnakları aşırı kalın keserken zorlanıyorum çok ağlıyor buaralar hele elletmiyor kesmek dediğim şekli biraz bozuk tırnağını boncuk gibi kalınlaşıyor makas arasına girmiyor üstten kalınlığı almaya çalışıyorum acaba elletmiyo ya acıyormu ki daha konuşamadığı içinde anlatamıyor öp diyor biryeri acıyonca yaptığı gibi elimle tutup baktırmıyor bile bunun için hangi doktora gitmeli