Hayırlı geceler hanımlar .18aylik bebeğim var ve aniden Apandisit ameliyatı oldum.Suanda malasef emziremiyorum.Normalde emen bir bebek .Tamamen bırakmak ondan güven duygusunu zedeler mi .Dikislerim var kucağıma dahi alamıyorum.Daha önce birşey yaşayan var mı . konuyla ilgili fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim