May19 Merhabalar Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri gözünden iltihap akıyor göz pınarı tıkanıklığı dendi netira damla, anne sütü, çay, kaynamış ılımış su denedik ancak işe yaramıyor önerileriniz var mı bu konuda
Poyraztaha May19 biz masaj yaptık öyle geçti ama şuan 8 aylık 2aylıkken kullanmştık damla masaj şuan gözlerini çok kaşıyo ve hafif çapaklanma problemi de var
Ahanife May19 masaj yapın bol bol her günde ılık çayla silmeye devam edin bizde de var 7.5 aylık kızım çapaklanma gitti ama yaşarması kaldı halada masaj yapıyorum
ecem34 May19 canım bizde de o sorun vardı masaj ve damla ile çabuk geçiyo. Gözünden çapak aldığın yere masaj yapıyosun
May19 Bir sürü ilaç anne sütü çay su ne varsa denedik olmadı ancak masajı biraz daha sert yapmaya başladım sanırım işe yaradı 2 gündür akmıyor :) ilginiz için teşekkür ederim