Yazaksami Birkaç aydır gece korkuları başladı her gece mutlaka uyanıyor ağlıyor yanına gidiyorum mecbur ben de orda uyukalıyorum. Bir de bacak ağrıları başladı arada bir ondan da uyumuyor. Sizin nasıl? Biz mi bir yerde yanlış yapıyoruz bilmiyorum
white6 Yazaksami Benim kızımda 3.5 yaşında bazı geceler uyanıyor bazı geceler güzel uyuyor .. gün içinde okulda 1 saat öğlen uykusu da var
Fatma69 Yazaksami her gece uyanıyor ya yanıma geliyor ben ben onun yanında uyuyorum 6 aydır bu şekil çok yoruldum sıkıldım bu durumdan 3 bucuk yaşında oglum
Baharr_ Benimde oglum 3.5 yaşında bazen güzel uyuyor geceleri bazende gece uyanıp korktum al beni diyor ve yanımızda uyuyor
Yazaksami Tosbikkkk götüreceğiz haftaya çocuklarda bubyaşta çok oluyormuş büyüme ağrısıymış vs diye duydum okudum falan ama yine de gidicez