Sare56 Arkadaşlar bebeğim gece uyumuyor hiç sürekli ağlıyor memede kalmak istiyor ne yapabilirim Bi tarafta sütten kesmek istiyorum uykusu düzene girsin diye bi tarafta sütten kesersem gelişimine çok engel mi olurum Bana fikir verin