ayse9191 Ben varım,makat çatlağı ile doğdu.doktor fito krem verdi kullandım geçti gibi geldi.5 buçuk aylık olduk yine aynı rahatsızlık çıktı.dün doktora götürdüm.çocuk cerrahına yönlendirdi