Kızlar merhaba, bugün 4.ay aşımızı olduk ateş yok normalde kusan bir bebek değildi bu zamana kadar da aşılardan dolayı kusması hiç olmadı. Vegaferon başladık şimdilik 4 damla kullanıyoruz kabızlık yapmazsa kilosuna göre arttıracağız. Vegaferon bugün ilk kez verdim her mamadan sonra kusmaya başladı acaba aşılardan dolayı mı vegaferondan dolayı mı bilemedim var mı başınıza gelen