Merhaba hanımlar, benimde bebeğim 4,5 aylık ve aşırı olmasada hala konağı var. Zeytinyağ yaptım, yarım saat bekletip ince tarak ile tarayıp yıkadım ve bunu defalarca yaptım. Azcık azaltıyor, sonra geri çıkıyor. Uni baby şampuan kullanıyorduk. Doktor önerisi ile şampuan değiştirdik bu konaklar için. Fayda etmedi. Sonra ben mustelanın şampuanı var ama konak şampuanı değil, onu aldım. Şu an 2 seferdir onun ile yıkıyorum ama yine bir fark yok. Yani daha ne yapmam lazım tam anlamıyla geçmesi için? Zeytinyağda dediğim gibi tam geçirmedi, azaltıyor sonra geri çıkıyor. İki günde bir banyo yaptırıyorum ve her yaptırmamda şampuanlıyorum. Bunun etkisi var mıdır? Hani her banyosunda şampuan kullanmayın vs diyorlar ya…