Kizlar 2 yaş çocuklarınızla dışarda gününüz nasıl geçiyor ya? Biz bı cafeye gidiyoruz full peşinde koşmaktan çay kahve icemiyoruz, restorana gidiyoruz soğumadan yemek yiyemiyoruz, AVM ye gdiiyoruz kucak istiyor arabasına oturmuyor, ne bileyim daha ne anlatayım anladınız siz onu 😂sizin çocuklar nasıl dışarıda? Valla evde çok yoruluyorum diye dışarı çıkıyoruz dışarda daha beter yoruluyorum. Evde de oyalayamıyorum artık ekrana kaptırmak istemiyorum çocuğu sınırlı izletiyorum siz neler yapiyosunuz anlatın fikir olsun birbirimize ya