aylaebru Merhaba anneler kızım 6 aylık ve doğduğundan beri bu leke var tepede herkes geçer dedi ama geçmedi hatta 1 aylık kontrolünde doktoruna sorduğumda geçer demişti sizin bebeklerdede oldu mu yada bilen varmı bu nedir geçici bişeymi? 🥹
Elfgrn aylaebru kızarıklık mi leke mi bizim tam saçlarının başladığı yerde ensede böyle lekemiz var doğum lekesi olarak geçiyor 10 aylığı bitiriyoruz hala var geçmedi yani bizim ki gibiydi gecmiyor ama ayrı bir kızarıklıksa doktora tekrar gösterin
muzicelerim2 aylaebru benim kızımın kafasındada hemen hemen aynı bölgede ama biraz daha küçük bir kızarıklık vardı zamanla kabuk bağladı soyulduğunda içinden sıvı çıktı doktor krem verdi net bişey demedi ama görenler egzama dedi, şuan kızarıklık hala var aynı zamanda ensesinede yayıldı hafif kabuklanma olunca kremimizi sürüyoruz geçiyor çıktıkça sürüyoruz 19 aylık kızım
brsnn Benim bebisimin kafası da böyle. Ben panik yapmadım, anne karnında birçok organa temas ediyor, lekedir geçer, yani inşallah, öyle umuyorum.
fatosbcr2 aylaebru bizim doktor süt alerjisi olabilir takip edin kol içlerinde diz arkalarında çıkmaya başlarsa direk getirin demişti 2 hafta sonra tekrar götürdüm anlattım durumu doktor yastığını değiştir yıkadığında yumaşatıcı kullanma yıkanan çamaşırı tekrar durulama at demişti şimdi onu deniyorum geçmezse başka doktora götürcem aynı sorun ensesinde var kızımın
Elfgrn aylaebru muhtemelen kalıcak doğum lekesi o muhtemelen bizim mi gibi saçları uzadıkça gurlestikce görüntüsü yok olur. Ben ondan sorun etmiyorum hatta hoşuma bile gidiyor
fatosbcr2 aylaebru evet senesinde ve kafa kısmında varda başta çoğalmıştı şimdi 4 aylık kızım yavaş yavaş azalmaya başladı
aylaebru Elfgrn bende dert etmiyorum da herkes soruyor aklıma dimağıma artık benimde 🙄 bebisiniz kız mı erkek mi
Elfgrn aylaebru kız bebeğim saçları uzadıkça gozukmeyecek o yüzden sorun etmiyorum soranlara da doğum lekesi olduğunu söylüyorum
Mercan12 Benim bebeğimin kafasında minik minik kahverengi lekeler var doğduğundan beri sanki büyüdükçe cogaliyormus gibime geliyor inşallah ciddi bişey değildir. Sizinkide doğum lekesi gibi duruyor geçer bence çok takmayın kafaya Allah’ın izniyle gecicek
aylaebru Elfgrn demekki benimkide dogum lekesi inan düşünemedim dogum lekesi olduğunu herkes sorunca demekki anormal duruyor diye düşündüm ama gereksizmis
Elfgrn aylaebru endişe etme benim yeğenimde de vardı zamanla o kayboldu aynı kizimda olduğu yerde doğrusu saç ciktikta kamufle oluyor ondan dikkat çekmiyor zamanla