Kızlar su faturası ne kadar gelirse normal sayılır paradan dolayı demiyorum su israfından bahsediyorum mesela benim 250-300 tl geliyo normal mi 3 kişiyiz 3 yaşında oğlum ben ve eşim annem de 3 kişi ama o benim 150 tl geliyo diyoo çok harcıyorsun israf diyooo çok harcağıdığımı düşünmüyorum ama