İyi geceler anneler kızım 1 buçuk yaşında doğduğundan beri aynı odada yatıyoruz hamileyim doğumuma 3 ay kaldı kendi odasında yatırmak istiyorum artık koparmıyorum bi türlü şimdi bebek gelince o geldi ben gittim hissetmesin diye odayı ayırmak istiyorum kullandığınız kamera veya telsiz öneriniz var mı kamera mı alsam telsiz mi alsam odalarımız yan yana zaten kameradan telsiz kadar çok ses gelir mi bilmiyorum kullananlarınız varsa yardımcı olabilir mi