Tkn Oğlum 3 yaş sürekli gelir kolumuzu bacağımizi öper bunu bana daha çok yapıyor ama arada babaannesinin hala anneanne falan yakın akrabalara da yapıyor neden anlamıyorum bu durumla karşılaşan var mı
limonkolonyasi Tkn el öpmesi değilde benim kizimda 3 yaşında o da bütün gün benim elimle oynamak istiyor her fırsatta elimi kolumu tutup bebek bu bebek diye seviyor ve durum canimi sıkıyor açıkçası
asimesila Tkn 3 yaşını doldurdu beni o kadar çok öper akşama kadar ama ben dışında asla babasını dahi opmez kardeşini öp derim öyle öper ama başka kimseyi opmez
ekim Tkn açıkçası ben hiç rahatsız olmamıştım sizin yazınızı görene kadar. Sevgi dolu, ben hep öpüyorum o da sevgisini böyle gösteriyor diye düşünmüştüm. Çok küçükler daha. Ama endişelenmeli miyim ben de bilemedim şimdi 🤔
Tkn ekim ben soruyorum neden öpüyorsun beni diyorum kokunu alıyorum anne senin diyor kendince bir oyun belkide bende bilemedim