Selamben_ Cumartesi dogum gunu nasi bisi yapsam bilemedim fikir verir misiniz hrdiye de alamadim daha
Dolores Selamben_ ben eşime Pierre cardin den ceket aldım süet, çok güzeldi tavsiye ederim. Kutlama olarak da evde kendi aramızda pasta kestik, pek sevmez şaşaalı şeyler
Mervetnl Selamben_ biz genelde kendimiz kutlarız özellikle gününde ama bazen ertesi günü arkadaşlarımız gelir yer içeriz. Hediye olarak gs store dan metin oktay forması aldım oğluma ve eşime yaza beraber giyerler 🥰
Gupssse Selamben_ bizimkinin de 10 ocak lcw da indirim varmış yüzde 28 ben ordan kazak aldım bugun.kartlik cüzdan parfüm vs olabilir
hogwarts Selamben_ benımkının de pazar günü. Cumartesi akşam için güzel bir masa hazırlamayı düşünüyorum pazar günü de arkadaşlarımız gelecek
twogirlmom Selamben_ benimkinin de ayin 11 inde. Kıyafet hep alirim saat cüzdan almıştım ben de kara kara düşünüyorum. Akilli saat var aklimda ama orijinal bir ayakkabı da olabilir sizce hangisi mantıklı