Elif45 vtn34 bende Sarıgazi yenidoganda oturuyorum bebeğim 9 aylık kızlar bildiginiz özel Dr varmı kendi kliniği olan iyi bir Dr yani varsa yazabilir misiniz lütfen??
vtn34 Elif45 bende iyi bir doktor arıyorum ama bir türlu bulamadım salı günü Ümran tıp merkezine goturucem inşallah memnun kalırım
Seyzor sevgigunes valla cok iyi bir doktor öneririm ama biraz pahalı ataşehirde Necla yüce bence safıgazide oturuytm
Elif45 Kızlar çok iyi bı Dr vardı Sultanbeyli de kendi kliniği hep oraya giderdik ama oda burdan taşın di gitti
sevgigunes Bölgede ki doktorların hepsine gittim ben ama normal kontrol yapıyorlar. Acil durumlar için iyi ama genel kontrol olarak sevemedim