Kızlar merhaba kızım 2 buçuk yaşında 4 gündür burnu tıkalı başka bi şikayeti yok ama gece sürekli uyanıyor ve sinir oluyor . Serumla burnunu acmaya calısıyorum ama yok olmuyor . Nebülizatör aldım bugün onu yaptım az ömce yine kalktı öfkelendi burnuna . Buna çözüm ne yapabilirim acaba? Burnuna birşey kaçmamıştır değil mi onu nasıl anlarım öyle bir şey varsa sizce