guzelgun
6.ay kontrolüne 5 gün falan erken gitmiştik doktora, oturamıyordu ben de üzülmüştüm destekli bile oturmuyor diye, doktorumuz 9. Aya kadar zamanı var o zaman desteksiz oturmuyorsa değerlendiririz demişti. Tam 6 aylık olduğunda güncelleme geldi sanki, bi kaç günde desteksiz oturmaya başladı😅