BENOYLEUYGUNGORDUMM dunyamveben kilo hepsi aldırır ama bebeğinize hangi mama iyi gelir önce onu bulmanız gerekiyor. Mesela biz sma comfort kullanıyorum gaz yapmıyo sindirimi kolay bebeğimin kilosu da ayına göre iyi maşallah
dunyamveben BENOYLEUYGUNGORDUMM burda bir postta denk geldimdi hipp marka mamaya kilo aldırıyor dediler acaba doğruluk payı var mı ben bebelac kullanıyorum bu ay az kilo almış
Sla00 Bebeğim 40 günlük sma comfort kullanıyorum anne sütüde alıyor sütüm az olduğu için mamaya başladık ama kabız yaptı mama hipp geçmeyi düşünüyorum sma kullanıp kabız olan var mı yasa hipp gaz yapıyor mu bilenler deneyenler bi yazabilir mi acaba