Kızlar 2 ay önce grip oldum kaç kere doktora gittim parol harici ilaç veremiyoruz bitki çayı için vs.oneri verdiler ama 2 aydır burun akıntısı geçmedi yara oldu o da geçmiyor bütün hayatımı etkiliyor kendimi hep hasta gibi hissediyorum bu sebepten dolayı, hiç başına gelen var mı ne yapmam ne kullanmam gerekiyor 😔😔