Adetim baya bir gecikti yedi aylık bir oğlum var ne olur ne olmaz diyerek test yaptım negatifti ilk bir saat bişey yoktu test gözünüm önündeydi sonra banyoya koymuştum baktım iki çizgi olmuş bu geçersiz oluyor değil mi hanimlar yani hamile değilim çünkü başta çıkmadı