Kızlar göğsümün birisi havası inmiş balon gibi. Emziriyorum ama o kadar yumuşak ki bebeğim süt alıyor mu almıyor mu anlamıyorum. Her emme sonrası 10 dk her iki göğüsümü de sağıyorum ama bir taraf aşırı yumuşak oluyor balon gibi. Sağdığımda da 20-30 CC anca süt çıkıyor. Böyle değildi neden oldu bilmiyorum. Bebeğim huysuzdu bir gece çok dinlenemedim sonra böyle oldu ama o yüzden mi bilmiyorum. Şimdi tekrar dinlenmeye beslenmeye dikkat ediyorum ama eskisi gibi olmadı bir türlü ne yapmalıyım