Sevgili anneler yurtdışındayım bebeğim 2 aylık 2 hafta sonra doktor kontrolüm var . Bu süreçte bebeğimde balgam oluştu ve dünden beri bebeğim yeşil kaka yapıyor çok hırıltısı var . internetten yaptığım araştırma sonrası nebulizatör aldım bunu kendim kullanmamda bir sakınca var mı siz bu şikayetlerle Türkiye’de doktora gittiğinizde doktor sizede öneriyor mu ? Günde kaç kez nasıl kullanmalıyım. Yardımcı olduğunuz için şimdiden çok teşekkür ederim . Uygulamak için sizden gelecek yanıtları bekliyorum