Kızlar doğduğundan beri kusan bir bebeğim var çok doktora getirdim en son biri bazı şeyler önerdi başda iyi gibi oldu sonra tekrarladı süt ürünleri hazır gıda vs yemiyorum ama gene kusuyor ağzından akıyor bide boğuluyor hep sürekli üst değişiyorum oma gecmede geçmiyor sizin nasıl geçti veya rahatlattınız