Kızlar merhaba bebeğim 4 gün sonra 5 aylık olucak. bebeğimi kanepeye yanlarına yastık koyarak destekli bir şekilde oturtmaya çalışıyorum ama oturmak istemiyor kucağıma almamı istiyor nasıl alistirabilirim yada oturtmak için mi erkenmi acaba kendi doktorum 6 aydan önce oturtmayın diyor başka doktorlarda oturtabilirsiniz diyor bilemedim fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar