Mawimsi bizde cumartesi yattık pazartesi çıktık mahvolduk damarları çok ince delik deşik oldu her seferinde kıyameti koparttım en son damar yolu açılmasına izin vermedim iğne tedavisine çevirdim şu an evdeyiz buhar veriyorum iğnesi vardı onları da vurdurdum bitti bide antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum ama yarın antibiyotik vermeye başlayacam hırıltısı var ciğerden gelen zaten ciğerleri sıkışmış diyerekten yatış verildi ben pekmezi suyla açıp verdim eve gelince her sabah vermeye de devam edecem burnunu temizliyorum bakalım nasıl bitecek bu hastalık