Kızlar selam ..
Kızım 16 aylık.. kilosu 11, 700 .. boyu 77 ..
Bilhassa şu sıralar gece gündüz aralıksız emiyor. Yani resmen göğsüm hiç kapanmıyor. Sürekli emmek istiyor. Yav rmzin ama yemek yemiyor bu sefer. Özellikle akşam yemeği. Yine bi şekilde kahvaltı hallediyoruz ama akşam yemeği yerken ortalık kalkıp iniyor. İnatlaşmak istemiyorum bi yerden sonra pes edip emziriyorum.
.. ve sütten kesmek istemiyorum en az 3 yaşa kadar 🥳🤭
Kızlar nasıl bi yol izlemeliyim .. ne yapayım anlayamıyorum artık çıkmazdayım sanki ..
..
Günlük yeme rutni şöyle ..
Kahvaltı yapar.
Süt emer
..
Meyve
Süt ..
..
Akşam yemeği / ya da çorba
Yoğurt…
Süt emer ..
Yatmadan önce irmikli püre yaparım
.
Ya da akşam yemeğinde yoğurt yemediyse yoğurtlu meyve püresi vs vs.
..
Bazen oluyor meyve yemiyor.. elinde sürekli kuru üzümle dolanıyor..
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Şaştım kaldım vallaha