aze16 birincisi, 60-90 CC makina ile süper bir sağım zira bebek çok daha fazlasını çeker, sağım bir gösterge değildir. Eğer ki kşlo alımı ok ise, huzursuzluk yok ise, çişli bezler de ok ise bence naçizane mama vermeyin, anne sütüyle devam etsin. Doktorlar genelde çok meraklı hemen mama başlatmaya, anneler de ürküp başlıyoruz maalesef.. memelerin amiyane tabiri ile terbiye oldu dedikleri bir dönem vardır, aşağı yukarı bebeklerin üç ay civarına tekabül eder. Çünkü işte yeni doğan dönemini veya dördüncü trimester dönemini atlatıp büyürler, tam anlamı ile değilse de, hani beslenmeleri biraz daha düzene girer, daha geniş aralıklı emerler, memeyi çok daha hızlı boşaltırlar çünkü çeneleri kuvvetlenir.. yani memeler artık bebeğin emme sıklığına, düzenine ve miktarına göre süt üretmeye başlarlar, ilk aylardaki kontrolsüz üretim artık kontrollü bir üretime yerini bırakır. Yine de eğer ki huzursuzluğunuz vs var ise emzirme danışmanlığı alabilirsiniz inanın ki ödeyeceğiniz para mama parasının çok çok çok altında olacak… Bence memelerinize güvenin, keyifli emzirmeler dilwrim.)