Merhabalar, 5 gün sonra 4 aylık oluyor kızım. Bir düzenim, rutinim olsun istiyorum. Şuan rüzgar nereye eserse oraya gidiyoruz
Yatış saati, kalkış saati, emzirme, üst baş değiştirme banyo günü, malesef bir düzenim yok
Bunda kızımın da çok farklı ruh halinde olmasının büyük payı var. Rutin bize işlemiyor, kitap oku, pijama giy, ışığı kapat ama uykuya gelince olmuyor o iş
Siz en azından kendi rutin ve düzenlerinixi (sabah şunu yaparız sonra evi supururum sonra şunu bunu yaparım gibi) yazarsanız motive olurum. Bir de kızım gerçekten çit sesine uyanıyor çözüm önerilerinizi beklerim ❤️
Son olarak; sabah uyanınca uykusuz bir gece gecirdiysem çok asik suratlı ve mutsuz oluyorum. Bunu nasıl yenebilirim 🥹