Eczaneden kwellada diye bir losyon var. Onu alıp boyundan altına komple sürebilirsin. 8 saate bir yenilemek suretiyle 3 gün boyunca kullanabilirsin. Ya da metrin krem. Haftada 1 kez kullanabilirsin. Biz de yeni geçirdik 🥲 Bebeğim 4 aylık ona geçmedi çok şükür ama doktor aynı kendin gibi onu da ilaçla dedi.