Seren85 Fibromiyalji hastasıyım ama.. bu hastalık karın kaslarını ve mide yanlarını etkiler mi acaba.. çok hassas acıma gibi ağrılarım oluyor..
AleynaNur228 Seren85 olmaz olurmu kitlenip kalıyorum.bazen ağrıdan midemin çoğunluk belirtisi de parmaklar eklem yerlerinin yarışı sırt be boyun mahvediyor beni hele de yağış olacagi zaman sizde de oluyormu
Seren85 Onlar bende de oluyor da.. karın kaslarım kötü bu ara.. resmen bağıesaklarım ve midemin sol tarafı acıyor