Glzr11_1 Bebeğim 6 buçuk aylık ek gida ya başladım 6 aylık olduğunda ama şu 3 gündür hıc kakasini yapmadı . Kaka yapamamasindan dolayı herhangi bi rahatsızlığı da gözükmüyor. Bebeğim kabiz mi ? Yoksa normal mi ? Anlayamadım yardımcı olurmusunuz.
churchil Glzr11_1 henüz ek gıdaya başlamadık ama burda gördüğüm kadarıyla ek gıdaya başlayan herkes zeytinyağı da veriyor bebeklerine kabız olmamaları için. Bir de yeni yemeye başladığı için zor sindiyor olabilir mi acaba 🙄
Glzr11_1 churchil bende mutlaka zeytin yağı koyarım yemeklerine ama bilemedim zor sindiriyor da olabilir. Yapmaması kaç gün normal onuda bilemiyorum
churchil Glzr11_1 o konuda fikrim yok sıkıntısı yoksa da sorun yoktur heralde ama bilemedim. Ek gıda da işin içinde olunca yapması da gerekiyor olabilir ya da bi geçiş süreci olduğu için bağırsaklar şaşırmış olabilir. Gören varsa yazar belki 🌸🌸🌸