Bugleminannesi28 Bebegim1- evim küçük 15 kişiydik tamamen kendi kafama göre yaptım balonları kendimiz şişirdik kendim dizayn ettim konsept ilerlemedim kızıma elbisesini seçtim ve onun üstünden ilerledim. Masa ve menü hazirlamadim pasta ve içecek ikram ettim
beyzzsenturkk_ Bebegim1- kalabalık gereksiz duvarı süsle çocupu koy resmini çek bitti sonra hazırlanın akşam yemeğine çıkın hava alın fotoğraf çekin bol bol biz öyle yapıcaz millete servis yapmakla uğraşılmaz bacım
HappyQueen Bebegim1- oturduğum şehirde tanıdığım olmadığı için bebeğimizin doğum gününü spa da yaptık çok güzel olmuştu 🥰
Bugleminannesi28 Bebegim1- Beyaz bir elbise diktirdim kızıma altına incili ayakkabi beğendim incili tacla uydurdum ve onlardan yola çıkarak hediyeliklerini incili anahtarlık yaptırdım… Internette kelebekli pasta görmüştüm kelebek hoşuma gitti diyede incili anahtarliklarin kart temasını kelebekli yaptırıp pastaya one kutuyu gold aldığım için gold kelebek koyup balkanların üstüne vs yine aynı kelebeği koyup butunlestirdim bizde kızıma uyum sağladık benim çok içime sinip çok eğlendiğim ve bitmesini istemediğim bir gündü umarım sizin içinde öyle olur bu arada ben masa hazırlayıp böyle bir günde misafirleri doyurmaya uğraşmak yerine sehpaya pastayi koyup yanına içecek şişeleri ayarladım ve bu şekilde ikram yaptım ve kızımla ilgilendim bütün gün
beyzzsenturkk_ Bebegim1- ben elbise aldım bide babet tarzı ayakkabı o kadar bir de balon alacağım pasta yaptıracağım o kadar yani bide vesikalık çektirmeye götürücem kimseyi çağırmayı düşünmüyorum
umity Bende düşünüyorum ama karar veremiyorum ilk yaşı güzelce kutlayalım diyorum sonra anlamicak bsey boşuna herkese hzmet et yoruldugun yanına kalsın diyorum ama bı yandan da heves var bilemedm.. pf
96sevval umity merhaba benim de oğlum 2 şubatta yaşına girecek bizde kararsız kaldık ama son karar başbaşa kutlamak nasıl olsa diğer yaş günler kalabalık olarak kutlanır ilk yaşı bence sakince çekirdek aile ile kutlanmalı biz iki günlüğüne bir yere gitmeyi düşünüyoruz hem ona hem bize çok iyi gelir ve de hayvanat bahçesi turu ☺️
Bugleminannesi28 Eslem46 bütün fotoğrafları kendi telefonumla anneme cektirdim ayarlamayi kendim yapıp
Bugleminannesi28 Eslem46 yok canım samsung galaxy a21s telefonum hatta sırf kamerası olsun, özellikleri olsun çok iyi olduğu için degistirmiyorum
umity @“96sevval”#p29252662mrb çok güzel düşünmüşsünüz aslında evet ilk yaş Hicbsey farkında olmicak diğer yaşlar daha kalabalık geçer her zaman ark vs derken.