zeynepzeze Merhaba, bebeğim 3 ay 11 günlük kolik ve reflüsü olan bir bebek olduğu için, hiç uyumuyordu, yanımda yatıyordu. Şimdi beşiğinde yatmaya nasıl alıştırabilirim bir fikriniz var mı? Dönence falan alsam dikkatini çeker mi?
dvran22 Bende merak ediyorum bu konuyu, benim kızımda kolik ve reflüsü olan bi bebek sürekli yanımda uyuyor beşiğe koyunca ağlıyordu uyanıyordu
Esestutu Bizde öyleydik en sonunda beşiğe yanına uzanarak alıştırdım ve sürekli ağlasada yanıma hiç almadım sürekli beşiğine koydum dalması içinde yanından ayrılmadım