Kızlar ben doğum yapalı 6 ay oldu sezeryan oldum makat gelişli olduğu için. doğumdan önce denilen gibi yeme içme yapmadım yani biraz su içtim ama bunun bir sakıncası olmadığını düşündüm . Neyse doğumda birden midem bulandı yani bebeğimi çıkardıklarında bana gösterdiler 5 10 saniye gördüm sonra solunum sıkıntısı oldu bebeğimde bana sakinleştirici verdiler ve uyandığımda ameliyat bitmişti beni çıkarıyorlardı ameliyathneden. Sorum şu ben ameliyat boyunca uyanık kalacağım sanmıştım bebeğimi izleyeceğim sanmıştım ama beni uyutmalarının nedenini anlayamdım acaba bebeğimi merak edip heyecanlanmayayım diye mi ?