BAHAR_4 Kizlar çocuğum 11 ayına girdi soğuk almış, ona bal ve sarımsak karışımı yapıp vereceğim. Sizce sorun olur mu , aranızda sorun yaşayan oldu muuuu??
pasaklisinkukuli BAHAR_4 hasta değilse bal ve sarımsak karışımını niye yedireceksin bir yaş öncesi yasak zaten
livanurvealpinannesi61 BAHAR_4 çocuk hasta ise hastahaneye götürülür yani. Evde tedavi etmeye çalışmak doğru değil ilerleyebilir ciğere inebilir risk almamak daha iyi siz bilirsiniz tabi.
BAHAR_4 pasaklisinkukuli hasta ama doktorluk kadar önemli bir şey yok demek istiyorum. Öksürük ve burun akıntısı var sadece
A_12ynr BAHAR_4 bir yaşında ben. 13 aylık bin daha yeni verdim oda ilk yarım çay kaşığı sonra baktım Kakasinda vücudunda skntı yok tam çay kaşığı verdim elmayı rendelenpekmez kat oyle ver ben önceden öyle yapardım sarımsağın suyunu icirdim karistrmadan . Soğan suyu icirdim dolaundolu icirmrdim okuyan laf yapacak bir çay kaşığı Sabah öğle akşam odasına buhar makinesi ve hava yi temizleyen makinem var . Burnu tikaliysa burnunu serum fizyolojik ile yıkadım.nane limon verdim
hamisanne34 verme felc eden bir hastalık var allah korusun ondan olur flan benimki 14 ayllıkken falan tattırmıstım zaten sevmemisti hala da yemez
masumbebegim BAHAR_4 benim kızım 9 aylık annememiz öksürük olmuş diye 2 tatlı kaşığı vermiş altı pişik oldu bir alerjik bir durum yok ama daha erken bence 1 yaşından sonra verin ıhlamur verin pekmeze veya yoğurt. doktor kendi sütunle verebilirsin demişti
Kahveseveranne BAHAR_4 bal alabileceğiniz bir risk değil bence vermeyin bunun yerine burnunu açık tutup öksürüğü için eğer alerjisi yoksa zeytinyağı sarımsak kürünü deneyebilirsiniz mustelanın göğüs balsamı var o tarz bir şey kullanabilirsiniz
Nirmala Çok tehlikeli sakın verme meyve ver onun yerine portakal suyu mandalina suyu gibi doktorum onu önermişti bana.