Hazall1 Merhaba anneler ben bugün ovulasyon testi aldım yaptım adetim 10 gün önce bitti böyle çıktı bu ne demek oluyor anlayamadım bunun mantığı nedir yardımcı olur musunuz https://photos.app.goo.gl/XqZ2znkiMfDEfBws6
kubra2608 Hazall1 ikisi de koyu gibi sizin yumurtlama zamanınız gelmiş bence.İki çizgi de koyu olduğunda yumurtlama zamanı olduğunu gösteriyor.
Meryembusra Hazall1 ben kullanmıştım bunu şuan yumurtlama döneminde vücut bebek düşünüyorzaniz tam zamanı😊
Zeynep343467 Hazall1 suan yumurtlama zamanı bebek düşünüyorsanız, ovülasyon takip ettiğinize göre düşünüyorsunuz hemen değerlendirin ☺️ çünkü yumurtlama zamanınız 😅
Hazall1 Zeynep343467 çok teşekkür ederim Allah nasip ederse düşünüyorum inşallah hayırlısı Allah’tan bakalım 🫶🤲🌺
meryemayla Karyaemir her ay yumurtlama olmaz ama devam edin teste ikiside ayni renk olduğunda tam yumurtlama demektir
Karyaemir meryemayla göğüs ağrım War ama akıntı da aynı şekilde testmi yanıltıyor beni acaba bilemedim ya
Oglusumunannesii Hazall1 evet doğurgan dönem ama muhtemelen bir gün sonra diğeri de tam kalın çizgi olacaktır