Aaaa1864 Anneler oğlum sürekli dişlerini gıcırdatıyor kolumu falan da oyun oynarken ısırıyor acaba strese mi girdi bu bir dönem mi yoksa sünnet oldu sonrasında hastalandı falan derken biraz strese mi girdi yoksa genel bir dönem mi? Hayırdan cıstan anlamıyor çünkü nasıl unutturucam bilmiyorum tecrübeli bir anne var mı
Glcntna Aaaa1864 bizde 3 ay kadar devam etti sonra kendi kendine bıraktı . Doktora sormuştum diş çıkardığında diş ağrısından yapıyormuş yada hoşuna gittiğinden yapar demişti
Seysey11 Aaaa1864 bizimde 8 ayda başlamıştı şuan 10 aylık azaldı ama yinede yapıyor sık sık olmasa da hayır oğlum diyorum yaptığında. Doktora sormakta aklıma gelmedi 🤔 postu görünce ben de normal değil mi ki diye düşündüm
Dilararden Diş gıcırtdatma önemli değil diyor doktorlar bir süre sonra geçiyormuş, ama müdahale etmemek lazımmış. O zaman alışkanlığa dönüşüyormuş oğlum da yapıyor ki ısırma huyu hele, bazen çok mutlu olduğunda bazen çok öfkelendiğinde 🙈
Aaaa1864 Dilararden ay evet mesela oyun oynuyoruz heyecanlanıyor bir anda gelip ısırıyor onu oyun sanıyor galiba