Kızlar 48 günlük bebeğim hem meme hem mama ile ilerliyoruz yani akşamları memede savaş halindeydik sütüm azalıyordu anlıyordum ama şimdi öğlenden başlıyoruz memeyle savaşa bugünde ful ağladık memede ayakta emzirmeyle bile akşam emziremedim iki kere çekip kendini geri atıyor ve baya şiddetli ağlamaya başlıyor mama verince sakinleşiyor anca meme reddi böyle bir şey mi ne önerirsiniz ne yapabilirim zaten sütüm az bide böyle olursa hiç kalmayacak