Bugün hiç olmadığı kadar zor şeyler yaşadım bebeğim uyumuyor memedeyken bazen süt geliyor gibi oluyor 5 6 kere akıyor süt hissediyorum ama gerisi yok hemen huysuzlanmaya başlıyor sürekli yalaniyor şimdi mama alicam ama bebelac varmış olur mu . Sütüm varsa mama verdiğim içinde vicdan azabı çekerim. Ama yoksada aç kaldı diye çekerim 1 günlük mama versem memeyi bırakır mi