alpinanneesi ben kafede yaptım.yer ücreti,organizasyon,pasta,içecek,kıyafet parası derken 17 bin harcadık. ama pişman mıyım asla.bebeğime mevlüt yapamamıştım,yapmaya niyetlendiğim dönem kayınvalidem yoğun bakıma kaldırılmıştı. doğum gününde hem mevlidini yaptık önden.sonra da pastasını kestik. iyiki de yaptım.daha da böyle büyük organizasyon işine girmem,evde aile arasında yapıp geçerim.maddi gücünüz varsa hevesinizi alın🌺ilk yaş en özel yaşlarından birisi bana göre.