pinkopink eşiniz haklı, 1. Yaş gününden sonra yapılanlar bana anlamsız geliyor çünkü büyüdükçe fazlasını ister her anlamda hediye pasta va, tercih meselesi tabiki, yemeğe gitmek çekirdek aile arasında pasta kesmek ve güzel fotolar çekmek yeterli geliyor bana