ben roborock s7 kullanıyorum, memnunum ama şimdiki aklim olsaydı haznesini kendi boşaltabilenden alırdım ve yine roborock alırdım en iyisi bu şu an. roborock s’nin q serisinden farkı halıya gelince mopunu yukarı kaldırıp halıyı ıslamaması. satıcı öyle demişti.